به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، جایگاه نمایشگاه ها در جهان و نمایشگاه های اكسپو، ایجاد انجمن های نمایشگاهی ضرورتی برای پیشبرد اهداف، تاكید بر تقویت بنیه علمی كاركنان شاغل در حوزه نمایشگاهی، همگرایی و ارتباط بیشتر بین نمایشگاه های سراسر كشور جهت رسیدن به اهداف كلان برنامه ها و توسعه صنعت نمایشگاهی در راستای اهداف چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران از جمله موضوعاتی بود كه در این همایش مطرح شد.
برگزاری نشست پرسش و پاسخ آخرین برنامه دومین همایش سراسری مدیران عامل شركت های نمایشگاهی و مدیران روابط عمومی آنها بود.
اقتصام **1601**1594